Spännande värre

Befinner mig för tillfället hos morsan utanför Sala där vi har firat hennes 50-års dag idag. Idag åkte även min syster in på BB, så när som helst, om inte redan, så kommer jag bli morbror för andra gången. Så nu sitter jag här och är tämligen nervös, hoppas att dom ringer snart.

Annars har det varit en intensiv vecka med skolgång. Dessutom åkte två av de kvarvarande italenskorna igår, så vi var tvugna att ta tillvara på de sista kvällarna, vilket betytt utgång onsdag, torsdag och fredag. Dock blivit lugnt alla kvällar, men sent och lite sömn, så jag känner mig rätt mör nu. Skulle egentligen gått ut i Fagersta ikväll, men skippade det och ska försöka sova lite istället. Om det nu går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0