Så nära, så nära

Har för någon timme sedan bevittnat det oerhört spännande returmötet i CL-kvalet mellan Basel och IFK. Höll på att avlida av spänning när det står 2-2 och Göteborg har gjort en jättematch, då inträffar inget annat än en ren jävla domarskandal, felaktig straff, 3-2 till Basel och hej då Europa. All heder dock till Göteborg idag som förtjänade ett avancemang.

Annars så har dagen varit seg, sov dåligt i natt, vaknade till och från och nojade att jag skulle försova mig igen. Rätt bra dag på jobbet dock, även om jag höll på att somna till flera gånger. Lär ta och försöka få mig lite sömn nu så man är hyfsat fräsh inför morgondagens resa till Götet och Way out West. En av dom största höjdpunkterna redan under fredagskvällen då Buzzcocks spelar på klubb. Hoppas bara att vi kommer in, det är en konsert jag absolut inte vill missa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0