Soft helg

Har varit hemma i Dalarna hela helgen och mestadels tagit det lungt. Var inne en sväng och träffade Nordling och Krille på Fredagen, sen dömde jag fotboll hela lördagen. Kom inte hem föräns 10, så det vart inget festande utan tog ett par öl och kollade på film med farsan. Sen vart det en sväng till morsan igår innan det var dags att bege sig hem till Stockholm igen. Riktigt lugn och skön helg med andra ord.

Igår vart det ett par öl i alla fall när vi hade fritidsgård i köket med ett antal hårda bataljer i FIFA. Korridorslivet när det är som bäst!

Idag har jag skrivit lite på hemtentan, kanske mindre än vad jag tänkt mig. Men upptäckte att den inte ska vara inne förän på fredag så det är luuuuungt! Istället så ska jag snart iväg med några i klassen till Tantolunden, där det ska drickas lite öl och vin och diskuteras psykologi. Hur mycket skolsnack det nu kommer bli får framtiden utvisa. Ska även inviga min nya digitalkamera som kom idag, så ni kan förvänta er en hel del bilder i kommande inlägg!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha jo men visst! Solokvistens i stan mitt i natten :) Vad är det för digkamera du köpt? :) Var det trevligt i tanto? Kan iofs fråga på ons istället för här. Kram på dig smulan! (Hihi)

2008-04-21 @ 22:23:14
URL: http://emmyg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0