Livet i en hiss

Gårdagen blev riktigt lyckad. Inledde med lite folköl hemma hos en polare till Janne i Alvik innan vi drog till Debaser och kollade på Black Lips. Riktigt grym spelning. Sedan blev det dans fram till nästan klockan 3 då jag tog tunnelbanan hem.

Väl vid universitetet så såg jag några bekanta som ropade att jag skulle åka med i hissen. När hissen var uppe så öppnades inte dörrarna. Så där stog vi 12 personer och trängdes i 45 minuter och försökte hålla stämningen uppe. Det var lite obehagligt men ganska kul efteråt.



Idag så blir det basket kl 6 sen eventuellt fest ikväll. Känner mig rätt seg idag då jag inte kom i säng förän kl 5 natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0