En vårdag i Tantolunden

Igår så bestämde jag, Carolina, Petter och Kassandra oss för att det fanns roligare saker här i världen än att sitta inne och skriva hemtenta. Så vi tog vårat pick och pack och begav oss till Hornstull. Först en sväng till Systemet, sen tog vi oss till Tantolunden och satte oss i solen och drack lite öl och vin och för att rättfärdiga vårat beteende så diskuterade vi även lite psykologi. Efter några timmar när solen började gå ner så blev det förbannat kallt så vi drog istället till Söderport där vi lyckades bli utslängda för att vi hade med oss öl. Så vi tog oss till Söderkällaren istället där festligheterna fortsatte. Men till sist så tyckte vi att det fick vara nog, det var ju trots allt måndag. Så jag åkte hem och regerade lite på Fifa innan det var dags för sängen.



Idag är jag lite seg, men solen lyser så jag är på gott humör. Skulle dock behöva börja skriva lite, men det blir nog att lägga sig och sola på taket istället!

Kommentarer
Postat av: Staffan

It looks nice this Tantolunden. You show some time?

2008-04-22 @ 16:53:14
URL: http://stamg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0