Det snurrar i min skalle

Ytterligare en helg har förflutit, en mycket innehållsrik och trevlig helg måste jag säga.

I fredags så anslöt Staffan och Janne med några kompisar och sen satt vi ute på taket och drack öl och rökte vattenpipa innan det var dags att dra iväg till Debaser och konsert med Familjen. Mötte även upp Josse från klassen och sen vart det röj. Riktigt bra drag på konserten, speciellt sista låten och den stora hitten "Det snurrar i min skalle". Sen vart det dans fram till klockan 2 då jag började bli lite trött i ögat och så vi drog hem och käkade makaroner och beasås, perfekt fyllemat!



Igår så vaknade jag upp med en rejäl, tämligen oförtjänt baksmälla. Den stog inte alls i proportion till berusningsgraden dagen före. Drog i alla fall med lite utbytesstudenter till Djurgården, fast sen började regnet ösa ner så vi drog till Fridhemsplan och fikade istället. Sen var det dags att dra igång kvällens festligheter. Hade egentligen planerat att gå på Looptroop, men då jag var rätt seg och inte hade nån att gå med så vart det först att sitta i köket och mysdricka med mina otroligt trevliga grannar. Sedan drog jag iväg en sväng på korridorsfest men drog hem rätt tidigt.



Känns som om baksmällan från igår sitter i även idag, trots att det varit rätt lungt både fredag och lördag. Jag börjar nog bli gammal. Nästa vecka så är det socialpsykologi som gäller i skolan. Sen är det Valborg i Uppsala på onsdag vilket ska bli jävligt kul och sen lumpenfest på fredag. Dessutom börjar jag jobba på nya jobbet på söndag så det är full fart som gäller!

Kommentarer
Postat av: Staffan

Erat tak är guld. Guld! Ser fram emot mången tid spenderad där! Tack för en mummalördag!

2008-04-29 @ 00:46:10
URL: http://stamg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0