Det är fan på tiden

Att jag bloggar lite, vart dåligt med den aktiviteten. Veckan har i alla fall bestått av en del skola, studiebesök, fullständig bedrövelse när Leksand förlorade i kampen om en elitserieplats osv osv.

Gårdagen var i alla fall riktigt lyckad. Först var det skola mellan 9-16, men jag var inte så sugen på första lektionen så det vart psykologi 13-16 istället... skönt med sovmorgon. Sen vart den en traditionsenlig afterschool. Denna gång på söder där ett antal öl sköljdes ner. Satt kvar där tills strax innan sju då jag var tvungen att springa på systemet och köpa öl. Hann i alla fall dit och tog mig sedan hem. Väl hemma så var köket fullt av danskar från alla möjliga håll och även ett antal andra trevliga individer. Sedan drog festligheterna igång ordentligt i korridoren, bland annat anslöt Micke och Zora. Vid halv 11 tiden drog vi vidare på Tvättstugefest där ännu fler bekanta hade samlats. Till sist var vi förbi en snabb sväng på en annan korridorsfest innan det var dags att dra hem och sova.



För idag gäller det att vara pigg och laddad för idag så är det äntligen dags för Billy Bragg på Södra Teatern. Ska bli grymt som fan! Antagligen blir det även Fashing efteråt med klassen, gött värre!

image192

There is power in a Union!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0