Avsaknad av inspiration

Har varit dåligt med bloggande på sista tiden och dom bloggar som ändå blivit av tycker jag har hållit tämligen undermålig kvalitet. Har mest blivit att sammanfatta lite vad som hänt sen sist. I alla fall så har denna vecka förflutit.

I onsdags så blev den en numera ganska traditionsenlig utgång på Gula Villan. Först några folköl och fotboll hemma hos Gaber innan vi tog en vådlig färd på min cykel ner. Väl på Gula Villan så var det många välbekanta figurer och det var riktigt sjysst. Lite för trångt kanske. Drog hem vid halv 3 lite smålullig och sov.


1. Ölen förbrödrar 2. En dansk poserar bättre än två italienskor 3. Jon goes italiano

Dagen efter så ringde klockan vid 10. Hade jag hunnit sova en eller två timmar till hade jag sluppit baksmällan helt, men det gjorde jag inte nu, utan var lite småseg när jag drog till skolan. Väl där så var det dags för första lektionen i psykologi. Otroligt intressant ämne, ska bli riktigt kul att läsa. Efter skolan så skulle jag iväg på ett infomöte om ett jobb som Habiliteringsassistent i Hägersten. Visste inte riktigt vad det innebar, men mötet var otroligt intressant och jag blev riktigt sugen på att jobba där. Vart inbokad på intervju dagen efter, dvs idag. Åkte direkt från skolan dit och intrevjun gick alldeles utmärkt. Så om det känns bra efter en introduktionsdag så påbörjar jag utbildning ganska snart och sen blir det jobb där i sommar. Känns riktigt bra, tror jag kommer stortrivas.

Vad helgen har att erbjuda vet jag inte riktigt, känner mig inte riktigt på festhumör. Men blir nog lite folköl och kanske konsert på Debaser ikväll. Får se vad som händer.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0