Helg igen

Eftersom jag inte har nån skola idag så blev det helg redan igår, det firades i sällskap med Micke på Gröne Jägarn, senare anslöt även min kurskamrat Emma, som efter viss övertalning gick med på att följa med till Gröne Jägarn.
Väl där vart det några öl och lite kareoke. Sjöng först Du ska va president, gick inte allt för bra. Sen lite senare drog jag Fairytale of new york, då gick det betydligt bättre, har gått och smånynnat på den i flera veckor nu, så det var grymt skoj att köra den. Drog hem vid 12 tiden inte allt för onykter, Micke däremot var i högform!

Skolveckan har innehållit lite föreläsningar om Sociologisk teori och ett seminarium. Dessutom en inlämningsuppgift. Lagom sysselsättning en vecka.

Vad resten av helgen har i sitt sköte vet jag inte riktigt, kanske träffa Peter aka Texas som är på besök i storstaden.

Kommentarer
Postat av: jessica

förlåt :)
Hahaha det säääjejante:P

2007-09-15 @ 11:22:22
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: jessica

nej det har jag aldrig sagt

2007-09-15 @ 13:40:22
URL: http://jejejessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0