Fagersta - Fyllans hemstad

Har tillbringat helgen hemma i Fagersta där jag skulle träffa lite kompisar, festa och städa ur lägenheten. Nu vart det mer träffa kompisar och festa än städa ur lägenheten, men fick i alla fall bort dom flesta möblerna. Tur att jag har en sån snäll mor som hjälper till med städningen.

I fredags satt vi ett gäng hos Krille och förfestade lite, innans vi drog på Green Man. Väl där var det en hel del trevligt folk, jag och My svängde loss rejält.

image22
Jag och My

image23
Jag och Dennis, två hårda Vadgrabbar!

Sen vart det alldeles för tidigt i lördags, gick upp kl halv 9 för att hjälpa farsan att slänga skräp, varpå vi körde ut lite möbler till Vad. Sedan var det bara att åka hem till morsan och vila upp sig lite inför kvällen.

Drog först till Nordling, sen mötte Dennis upp och vi drog till O'learys och drack några öl innan matchen. Mycket underhållande match, synd att inte Zlatan lyckades sätta ett mål, det var han värd. Bästa matchen jag sett med Zlatan i landslaget. Men nu ser det mycket bra ut inför avslutande kvalmatcher. Efter matchen vart det ett par öl till och lite fest. Sen efterfest hos Dennis, vilket ofta medför en kraftig bakfylla dagen efter, så också denna gång. Men det kostar att ligga på topp.

Skulle sedan ta tåget tillbaka till Stockholm kl 11 på Måndag, men inte fan gick det nått tåg kl 11, jag hade bokat biljetten åt fel håll, så fick byta ut biljetten till en timme senare, vilket ledde till att jag fick stressa som en idiot för att hinna till seminariet i skolan. Sen blev det lite träning på kvällen.

Idag började nästa delkurs, Grundläggande sociologi, verkar rätt intressant, men mycket att läsa. Vilket jag även tänkte ägna mig åt nu!

Peace out

Kommentarer
Postat av: jessica

men äru go? jag HAR städat OCH gjort häxdrycker men dom jävlarna bara förökar sig!!

2007-09-11 @ 14:58:16
URL: http://jejejessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0