Dekadent leverne

Helgen har varit riktigt lyckad, men väldigt slitsam. I fredags vart det vin och sen barrunda på Söder. Hann averka Carmen, Vampire Lounge, WC, Metro och ett salsa ställe. Uppnådde en ordentlig berusningsgrad och mådde rätt kasst dan efter. Dagen efter vart det en tur på söder och mitt livs första kaféfrukost, mycket trevligt.

Sen igår anslöt Micke vid 7 tiden, splittade på ett sexpack och drog sedan till Gröne Jägarn för två snabba öl och lite kareoke. Sen drog vi vidare till nått som hette Tiffanys och ytterligare en pub längs Götgatan. Även denna kväll så var berusningen högst påtaglig. Och idag vaknade jag upp vid 11 tiden med en rejäl bakfylla. Men det ska kosta att ligga på topp.

I morgon är det föreläsning 11-13 som gäller, skulle behöva läsa lite tills dess, men pallar inte, så får ta läsningen efter skolan i morgon istället.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad ska jag säja? Jag gör vad jag kan för att underhålla =P

2007-09-27 @ 13:49:35
URL: http://hynynen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0