Dålig människa

Senaste tiden har jag varit en dålig människa och inte uppdaterat bloggen, jag skäms och ber om ursäkt. Förra veckan så var det en hel del plugg som gällde, hade lite föreläsningar och seminarium, dessutom började vi med ett litet grupparbete. I helgen så vart det först utgång med Janne och ett gäng utbytesstudenter. Lite förfest här på lappis innans vi som alltid drog till söder, väl där tappade jag bort alla med träffade istället på Dennis, så vi drog vidare till bullwinkles där vi shottade lite jäger och drack öl, tills båda uppnåde en tämligen hög grad av berusning.

image19
Staffan och Janne på tunnelbanan

På lördagen så kom Micke tillbaka efter en vända i hemstaden Örebro, så vi bestämde oss för att dricka ett par kalla och sen fara ner på stan. Där var vi först på ett ställe på Götgatan innans vi drog vidare till nån hårdrocksklubb i centrum, vilket var ganska värdelöst. Vart en riktigt lugn kväll, med ett väldigt litet alkoholintag. Skönt att slippa vara bakis på söndagen.

I måndags var det tidigt upp för att gå till skolan och göra färdigt grupparbetet och efter det åkte jag och Staffan till Mörby och shoppade lite, en ny jacka och en pikettröja blev det. Sen kom fin besök från Fagersta genom Patrik, Mange och Dennis vid fem tiden. Vi tog oss tämligen direkt iväg till Solna där det var dags för derby mellan Hammarby och AIK. Efter en bra första halvlek, som slutade 1-0 till Bajen så föll det ihop totalt i andra och AIK vände och vann med 2-1. Inte allt för deppigt då jag bara håller på Hammarby när det gäller Stockholmslagen. Men lite synd ändå, hade vart kul att få fira lite. Men det gick ingen nöd på oss, utan vi for till söder för ytterligare ett besök på Bullwinkles, där vi drack öl och snackade skit hela natten lång, innans vi tog en taxi hem till mig för att sova.

image20

Dagen efter vart det bakfyllepizza innans det var dags för Fagerstagrabbarna att fara hem. Själv ägnade jag stor del av dagen i sängen framför tv:n, men han även med lite skolarbete. Idag däremot har jag vart desto aktivare och kommit en bra bit med hemtentan som ska vara inlämnad på fredag. Eventuellt så blir det ett besök på kåren ikväll tillsammans med Janne och Staffan.

Förövrigt så har jag blivit riktigt duktig och kommit igång med träningen, mycket tack vare min gamle lumparpolare Gaber som också bor här i området. Hoppas bara att jag håller i det den här gången, jag har ju misslyckats förut.

Kommentarer
Postat av: jessica

ja det är jag verkligen. och hemma är jag också. lite. på fredag jobbar jag sen är vi hundvakt och på lördag ska vi till falun men sen så. vaddåra? kommer du hem?

2007-09-05 @ 21:31:57
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: jessica

ohja det kan jag säkert göra. påstår du att jag ska bjuda på hembakat då?

2007-09-06 @ 06:31:40
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: jessica

ja det går inte att jämföra med köpt halvfabrikat.

2007-09-06 @ 15:16:56
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: jessica

ameh hallå den är ju inplastad.chaaalobaa?

2007-09-06 @ 15:21:01
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: jessica

haha nej men nu har hon fått den. jag ska bo i hennes hem imorn så jag ska ta mig igenom hela boxen. om jag örke

2007-09-06 @ 22:21:19
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Estelle

åhh fotboll!

2007-09-17 @ 13:23:46
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0