Rastlöshet och finbesök

Har under den gågna helgen upplevt en rastlöshet som jag aldrig har upplevt. Från att ha haft saker att göra hela tiden så fanns det ingenting att göra i helgen. Hade bestämt mig för en vit helg då det blivit en hel del festande sista tiden och för att ladda upp inför Vadgängets besök denna helg. I alla fall så var jag på bio i fredags, Underbar och älskad av alla, hyfsat rolig film. Sen var det lite fest här i korridoren, så tog nått glas vin, vilket jag tyckte jag var värd.
Sen i lördags var en otroligt seg dag, orkade inte göra någonting, utan låg mest i sängen eller satt framför datorn. Inte mycket mer att nämna om denna dag.

I söndags åkte jag till söder och hjälpte Emma lite med statistik inför högskoleprovet, sen bestämde jag träff med Micke och Janne så vi drog till gröne jägarn och drog ett par öl, vilket var otroligt gott efter en så gott som helnykter helg. Efter jägarn drog jag och Janne hem till mig och musiknördade lite, laddade ner en massa nya skivor, bl.a. Miss Li, som jag starkt kan rekommendera. Sen kollade vi på Joe Strummer dokumentären, andra gången för mig och jag blev lika hänförd denna gång, otroligt bra dokumentär, antagligen den bästa någonsin. Sen att Joe Strummer är en av mina stora hjältar gör ju inte saken sämra. Blir bara mer och mer medveten om hans musikaliska genialitet.

I helgen så kommer Vadgänget på besök, med säkerhet så kommer i alla fall Nordling och Patte, men förhoppningsvis kommer även Jonte och Krille. Så i helgen blir det samling för fagerstabor och ex-fagerstabor i min korridor för diverse festligheter, ska bli grymt skoj, har haft lite hemlängtan på sistonde så jag ser fram emot helgen!

Annars så är det en hel del skolarbete att stå i, har en inlämningsuppgift att göra färdigt och en hel del att läsa. Nästa lördag så är det salstenta på hela delkursen, inte något som jag ser fram emot med lycka, men det måste ju göras!

Peace

Kommentarer
Postat av: jessica

hur fan kunde jag glömma det? du min pluttegris kommer du hem i helgen??

2007-10-02 @ 21:36:53
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: jessica

har inte hunnit än. läser inte du mina? jag kom nyss HEM!

2007-10-02 @ 22:13:18
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: jessica

japp jag läser mina kommentarer och svarar på dom FÖRST sen läser jag dom bloggar jag känner för:)

2007-10-02 @ 23:20:45
URL: http://jejejessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0