Jävla förkylning

Har lyckats dragit på mig en förkylning så här på hösten, inte allt för oväntat kanske, men trodde jag skulle slippa efter att ha knarkat en massa c-vitamin. Dessutom var det inte mer än knappt 2 månader sen jag var förkyld. Orättvist!
Och dessutom måste jag plugga en massa och denna kurs är inte alls lika intressant som den förra. Men nu får det vara slutklagat, kunde varit värre.

Igår var Staffan här och vi kollade på matchen, Leksand - Västerås. Mycket bra match från Leksands sida och det vart vinst med 3-1. Idag är det fotboll som gäller och EM-kval mot Nord-Irland. Borde väl egentligen vart på Råsunda då det ligger ca 1 mil härifrån. Hoppas och tror starkt på seger som ger oss en plats i EM till sommaren. Fotbollsmästerskap är alltid en stämningshöjare på sommaren, speciellt om det går bra för Sverige.

Och på måndag är det en ännu viktigare match. AIK - IFK Göteborg på Råsunda. Då ska jag vara där och för första gången få heja fram blåvitt på plats. Vinst där så ser det mycket bra ut i guldstriden.

Snart är det helg igen också, trevligt värre. Ska förhoppningsvis festa lite med lite trevligt fagerstafolk på fredan och på lördan får det visa sig.

Heja Sverige - Heja Leksand - Heja Blåvitt  

Kommentarer
Postat av: Micke

Äh.. skippa sport-tugget :p öl på lördag!

2007-10-17 @ 22:45:44
URL: http://mikaelsjoberg.blogg.se
Postat av: jessica

haha nej jag bara ljög

2007-10-18 @ 17:19:53
URL: http://jejejessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0