Härliga tider

Idag är jag på riktigt gott humör, ett tillstånd som infinner sig betydligt oftare som student i Stockholm än under min tid som knegare i Fagersta, då var jag nog bara på gott humör när det var helg. Men idag är jag nog på extra gott humör, ska senare under kvällen sluta upp med Staffan och Janne för att sedan gå på Debaser och dricka ett par kalla och kolla på Miss Li. Har förövrigt börjat lyssna på Miss Li denna vecka, en fantastisk artist, rekommenderas starkt.

Dagen har annars bestått av föreläsning mellan 10-13, handlade om sociala strukturer och nätverksteori, öerhört intressant faktiskt, nog det intressantaste hittils på kursen. Har även hunnit med att skriva lite på en inlämningsuppgift till morgon dagen och ett pass på gymmet. Blir fortfarande lite stolt över mig själv att jag håller igång och tränar regelbundet. Men nu är det nog sluttränat för denna vecka, i morgon kommer Nordling och Patte ner och då ska jag ägna mig åt en annan favoritsysselsättning, nämligen att dricka öl.

Har även insett att Kjell Bergkvist är en av Sveriges främsta personligheter, grym skådespelare och allmänt skön stil. För att citera ur Ett herrans liv:
"Vickan's var det första stället som hade öppet till klockan tre där man kunde sitta dricka bira bara, jag tror jag var på Vickan's 5 dar i veckan i 7-8 år, hela 70-talet. Men va fan man var ju 20-25, man tålde ju hur mycket som helst"

Kommentarer
Postat av: jessica

alkohol dagarna i ända tycker jag mig läsa. tänk på levern. kom hem i helgen jag ska ju ha fäst. dessutom saknar jag dig:(

2007-10-03 @ 22:50:09
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: jessica

mm okejra..sägerureså..

2007-10-04 @ 09:40:33
URL: http://jejejessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0