Friday i'm in love

Idag är det fredag, fredag är en bra dag nästan alltid för då får man dricka öl och festa lite med gott samvete.
Har dock varit otroligt lat idag, vaknade av alarmet kl 8:45 men sket för första gången i en föreläsning. Våran föreläsare är ändå kass och man lär sig ingenting så jag sov till kl 11 istället. Klev upp, kokade kaffe och käkade frukost i lugnan ro. Sen har jag pluggat lite och mest setat vid datorn. Drog vid 3 tiden i väg till Mörby för att inhandla dryck till helgen på systemet. Planen för kvällen är att åka iväg till Fridhemsplan och förfesta hos tjejligan från Fagersta som bor nånstans där i närheten. Förhoppningsvis ansluter även annat trevligt folk som Staffan och Janne. Sen ska vi till nått ställe, vad det nu hette. I morgon ska jag och min käre vapendragare Micke inmundiga lite öl också. Så det blir helt enkelt en helg i festens tecken, vilket jag är väl värd efter att ha haft en lugn period dom senaste veckorna!

På måndag kommer Nordling på besök och vi ska tillsammans med Staffan gå på AIK - IFK Göteborg och sen antagligen gå ut och ta oss ett par kalla efteråt för att förhoppningsvis fira vinsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0