Första tentan - Kareoke

Igår skrev jag min första tenta, grundläggande sociologi 7.5 Hp. Tentan innehöll tre essä frågor, varav man skulle besvara två. Kändes som att det gick riktigt bra, eftersom det var första tentan så var jag väl förberedd, får se hur mycket man kommer plugga inför kommande tentor. Efter tentan drog jag och två kursare iväg till stan för att fira med lunch på restaurang. Gick lös på revbensspjäll och strips, riktigt gott. Sen en vända till bolaget för att bunkra upp inför kvällen. Sen drog jag hem och softade lite, innans jag bestämde mig för att det var nog en bra ide att sova lite inför kvällen, hade som sagt gått upp alldeles för tidigt.

Tog ett par öl och kollade på första halvleken av Liechtenstein - Sverige där Sverige gjorde precis vad som krävdes, utropstecken dock för Chippen och Concha. Vid åtta tiden anslöt sedan Micke. Även min granne Ellinor joinade senare för lite gitarr och allsång. Vid halv 10 tiden kände vi oss lagom runda under fötterna och begav oss till söder och Gröne Jägarn, då vi kändes oss rejält upplagda för kareoke. Efter ett par öl där gick jag upp och gjorde stor succe med Elvis klassiker "Always on my mind". Även Micke och Ellinor gjorde succe på scenen. Senare så drog vi även en duett på Grease låten, namnet kommer jag inte riktigt ihåg. Efter det drog vi en snabbis till Bullwinkles innan vi drog hem för lite efterfest. På det hela taget en mycket bra dag och en riktigt lyckad kväll. Kareoke är fan bland det roligaste som finns.

Kommentarer
Postat av: jessica

mendududu jag porrsurfar inte, är det virus alltså?

2007-10-16 @ 01:06:41
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Cristian

skit ner dig. minst två meter längre än yoda :)

2007-10-16 @ 08:37:53
URL: http://larsson86.blogg.se
Postat av: jessica

bite me

2007-10-16 @ 14:28:43
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: jessica

haha jamenvisst serry ;)

2007-10-16 @ 16:05:44
URL: http://jejejessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0