Fagerstafest

Igår så var det riktig Fagersta invasion av Stockholms nattliv. Åkte iväg vid halv 8 tiden till St. Eriksplan där jag blev mött av Johanna. Drog hem till hennes 1.5:a som hon delar med Maria, Jossan och Denise + en stor jävla rottweiler. Hur dom får plats och orkar med varandra förstår jag inte, men det är tydligt att dom klarar det. I alla fall så satt vi där och snackade massa skit och drack en hel del, senare under kvällen anslöt Staffan och Janne innans vi drog vidare till ett ställe som hette viper room. Var riktigt överskattat ställe, kass musik stor del av kvällen, några bra hiphopstänkare, annars var det riktigt dåligt. Drog tillsammans med Staffan och Janne och käkade fyllemat på McDonalds innans vi tog tunnelbanan hem. För första gången så kom min tunnelbana först, medan Janne fick vänta. Kändes mycket bra. Janne visade även upp oanade talanger i Sten-Sax-Påse och fullständigt förnedrade mig och Staffan.

Sammanfattingsvis så var det riktigt kul på förfesten, men krogen var kass. En riktig fagerstakväll helt enkelt.

image40image41
image42image43

Kommentarer
Postat av: Anna

Mantackarochbockar som man brukar säja =P

2007-10-21 @ 00:03:46
URL: http://hynynen.blogg.se
Postat av: Texas

Du får ju hålla dig borta från svennebanan-ställen som viper room. annars kan du ju lika gärna gå på blue moon bar.

2007-10-21 @ 14:29:14
URL: http://popetoteror.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0