Bowling och Tentaplugg

Dom senaste dagarna har varit tämligen tråkiga, har pluggat en hel del inför den kommande tentan, annars har jag mest suttit vid datorn. Lite träning och två promender har jag dock sysselsatt mig med, mest för att jag blir så jävla rastlös av att bara sitta inne. Men igår var det i alla fall en trevlig kväll. Ringde Janne vid 6 tiden, han och Staffan befann sig då och spelade biljard och vi beslöt oss för att sammanstråla på söder. Så jag tog T-banan dit och vi begav oss sedan till Mariatorget för en timmes bowling. 2½ serie och två folköl senare stog jag som klar segrare. Men sedan fick Janne sin revanch efter att ha förnedrat mig i fotbollsspelet som fanns i bowling hallen. Sen var det dags att bege sig hemåt.

image37
Staffan in action
image38
Janne in action

Väl påväg hem från T-banan möttes jag av ett tämligen alkoholstinn samling spanjorer, som jag tidigare festat lite med som övertalade mig att följa med till Gula Villan. Sagt och gjort så begav vi oss dit, vart några öl och allmänt trevlig kväll. Drog senare hemåt, lite lätt berusad, men vid mina sinnes fulla bruk. Vaknade utan några tedenser av bakfylla.

Idag har det vart plugg och en gymvända och nu väntar ännu mer plugg.

Kommentarer
Postat av: jessica

men det blir ju inte lika kul för MIG då heller. men har ni bowlat. haha. och du VANN, you go!

2007-10-11 @ 17:32:32
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: jessica

well, i dont.

2007-10-11 @ 17:39:15
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: jessica

well, i dont.

2007-10-11 @ 17:39:20
URL: http://jejejessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0