Tenta och partey

I lördags var det dags för min andra salstena. Sociologisk Analys 7.5 HP var det som gällde. Var otroligt trött efter att bara ha sovit 2-3 timmar natten innan. Men tentan gick riktigt bra, var lättare än vad jag trodde att den skulle vara.
Efter tentan gick jag hem och försökte sova ett tag, men istället vart det att fara på stan och gå på systemet. Dessutom inhandlades två mycket nödvändiga atteraljer nämligen vantar och mössa, har frysit en del på sistonde. Följde med Elinor till NK innan jag mötte upp Ida som var på besök i huvudstaden. Träffade henne en kort stund innan hon skulle hem igen.

Åkte så hem till Lappis igen och började dona inför kvällen. Kvällen bestod av middag tillsammans med Elinor, Micke och Melenie. Till middag lagade vi i ordning pommes och oxkött med beasås, vilket blev en braksuccé. Otroligt gott. En flaska rödvin och ett par öl inmundigades innan det var dags att bege sig ut i nattlivet. Först försökte vi komma in på Kickis, men vaktjäveln ansåg att Elinor var för full, vilket iof var rätt underhållande då hon vart bitter som fan på vakten. Sen drog vi i alla fall till Carmen och drack ett par öl, där en medelålders chilienare vart mycket upprörd över mina sympatier för Athletic Bilbao, då han själv höll på San Sebastian, också från baskien. Efter att ha blivit utskälld på spanska under 10 minuter utan att få fram vad han egentligen ville säga vände jag helt sonika på mig och kollade på fotbollen istället. Ingen rolig syn precis, nu blir det nervöst på onsdag.

Vi åkte sedan hem tidigt, redan vid 12 tiden och var hemma vid halv 1, skönt att somna tidigt. Vaknade 12 idag utsövd, men lite seg. Har inte fått mycket uträttat idag, förutom tvätten som jag kom på står och väntar ner i källaren, fan också.

Peace out

Kommentarer
Postat av: jessica

tackar :)

2007-11-19 @ 15:33:54
URL: http://jejejessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0