Hem till Fagersta

Har den gångna helgen befunnit mig i min kära hemstad Fagersta för att umgås lite med diverse trevligt folk. Kom hem i tisdags kväll och tänkte egentligen bara ta det lungt på grund utav förkylning, men drog ner till Krille. Väl oss Krille så bjöd han på kylskåpskall öl och det kunde man inte tacka nej till. Det hela slutade med att vi begav oss till Servus och inhandlade varsitt sexpack. Krille hade även en två litersflaska öl från Tallin stående, så det hela slutade med att vi båda blev tämligen berusade. Ett par Whiskey gjorde också sitt till. Två filmer hann vi med att kolla på också. Riktigt trevlig kväll, fast betydligt onyktrare än beräknat.

Vaknade upp på fredagen och mådde ganska risigt. Åkte och käkade med morsan på kapellbacken och på kvällen var jag ute hos farsan och käkade. Sedan samlades Vadligan hemma hos Patte för lite öl och Tv-spel, sen kanske den sämsta filmen jag sett. Men en trevlig och tämligen nykter kväll. I lördags kom syrran och Håkan på besök hos Morsan, hann även med ett besök hos Simon, där han bjöd på lite alkholhaltigt. Sedan var det dags för inflyttningsfest hos My-Annika. Även där samlades hela Vadligan och en massa annat trevligt folk. Sen vart det Green Man, var riktigt kul, kanske för att jag inte varit där på länge. Sen lite efterfest och till sist sova.

I söndags så kom storasyster, hennes kille och deras son på besök, var även över en sväng till Patte. Sen var det dags för IFK mot Trelleborg, matchen som kom att innebära första guldet på 11 år, fantastiskt. Åkte sedan hem till Stockholm, vilket tack vare massa förseningar tog mig ungefär 4 timmar. Var inte allt för glad. En mycket trevlig helg var det i vilket fall, alltid kul att träffa polarna i Fagersta!

Kommentarer
Postat av: jessica

jag tror dig inte,jag är totalt slut

2007-11-03 @ 13:28:21
URL: http://jejejessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0