Fagerstafylla

Har vart en hård och intensiv helg som härmed ska försöka sammafatta.

Helgen började redan så smått i torsdag då Malin var på besök i Stockholm, vilket självklart var tvunget att firas, så jag mötte upp med Maria och Johanna på Medis och vi drog sedan till Carmen. Där satt vi och beställde in lite dricka och snackade medan vi inväntade resten av gänget. Efter ett tag anslöt så Jossan, Staffan och Malin och vi satt kvar på Carmen till 12 tiden då det var dags att sticka till tunnelbanan. Otroligt trevlig kväll, alltid kul att träffa gamla kompisar.
Som av en slump träffade vi sedan på Micke och Melenie nere i tunnelbanan, vilket resluterade i lite kort.

image56
Micke + Fagerstagänget i högform

På fredagen var det till att gå upp tidigt, hade föreläsning mellan 9 och 12, mycket intressant. Hade sedan turen att få åka med Malin och henne farsa hem till Fagersta. Stannade i Hummelsta och köpte stora mängder smågodis. Väl hemma i Fagersta så hade jag tänkt mig att hinna sova lite innan kvällen, men det var bara att åka till systemet och sen ner till Dennis för förfest. Hela Vad-gänget var samlat plus lite annat folk. Var riktigt kul förfest, men vart nog lite väl mycket bål för min del. Minnet från Green Man efteråt är väl så där. Men det brukar alltid vara förfesterna som är behållningen.

Lördagen så var jag tämligen bakis när jag vaknade, men det släppte ganska snabbt. Var ut till farsan i Vad och käkade på eftermiddagen och var sedan förbi och drack kaffe och käkade sockerkaka hos Jessica. All heder till Jessicas bakning. Sedan var det dags för spånken igen. Även denna kväll hemma hos Dennis. Uppslutningen var något sämre denna kväll, Jag, Dennis, Snickars och Joanna. Men det hindrade det inte ifrån att bli ytterligare en kanonförfest. Även Green Man var trevligt denna kväll då jag var betydligt mer städad än på fredagen. Drog efter krogen vidare till Dennis för efterfest, vilket jag först var tveksam till, men följde ändå med. Vilket var ett stort misstag. Efter en rom och cola hos Dennis beslutade jag mig för att ringa Simon som också skulle efterfest. Drog dit och efterfestade ända tills kl 8 på morgonen, dracks gjordes det en hel del på efterfesten också. Vaknade sedan halv 4 på eftermiddagen med en enorm baksmälla. På kvällen vart det i alla fall lite film hemma hos Patte, mycket annat orkade jag inte med.

Har även hunnit med att träffa syrran och hennes kille under helgen och igår träffade jag även My, alltid lika trevligt.

På det hela taget en lyckad men slitsam helg. Ligger lite efter med läsningen också så det blir att ta tag i det nu i veckan! På lördag är det Lumpenfest i Västerås som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0