EM-kval, finbesök och hemfärd

Ikväll är det dags för Sverige att äntligen kvalificera sig för EM nästa sommar, skulle dom inte gör det vore det fan den största skrällen någonsin, att både Lettland och Nordirland vinner ikväll finns inte. Har förvisso lagt ett spel på vinst för Lettland, Nordirland och Island (mot Danmark), fick över 2000 i odds, vilket säger en hel del. Men tror på svensk vinst ikväll, så pass bra ska Sverige vara, annars har dom inget i EM att göra ändå.

Annars så får Stockholm finbesök i morgon av Malin som för en dag byter den norska huvudstaden mot den svenska. Blir att gå ut i samlad trupp imorgon för att fira detta. Dessutom lyckades jag snylta till mig en plats i bilen hem till Fagersta, vilket besparar mig en tågresa, alltid skönt att spara in lite pengar som fattig student.

I helgen är det alltså Fagersta som gäller, men allt vad det innebär; träffa föräldrar och kompisar och en hel del fylla, precis som det ska vara.

Annars så har det vart en del skola i veckan, haft föreläsningar måndag och idag, onsdag. Läst lite olika teorier om välfärdsstaters uppkomst, riktigt intressant. Föreläsning även på fredag, kan bli lite segt med tanke på torsdagen, men det får man ta. Ska även på anställningsintervju i morgon i Skarpnäck, en bra bit härifrån, men vore soft med ett extra jobb och lite extra pengar. Sparpengarna börjar sina ganska ordentligt nu. Nu ska jag nog ta och läsa lite kurslitteratur och sen gymma lite.

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0