Vilken jävla fest

Igår var det alltså stort happening här på Forskarbacken 3. Stor husfest i mitt hus, kan det bli bättre? Började förfesta i mitt rum, först anslöt Jossan, Johanna och Elinor. Lite senare kom även Strandh med ett gäng polare. Stämningen var på topp och det förtärdes en hel del alkohol. Ännu senare så anslöt även Olle och Meland med ett stort gäng och alla klämdes in i min lya, tror vi var nästan 20 pers som mest, trångt men mysigt. Vid elva tiden så gick vi ner på den stora festen, det var sinnesjukt mycket folk, gick knappt att ta sig fram. Ett riktigt ordentligt riot party, till och med polisen var där. Sen fördrevs kvällen och natten i dimman men vid halv 5 gav jag upp och la mig och sov. En riktig höjdar fest var det i vilket fall. Idag så mår vi dåligt, orkar inte städa fast det ser ut som fan, käkar pizza, kollar på fotboll och lyssnar på The Pogues.

image61
Janne och Johanna mitt i en diskussion
image63
Jag agerar Pimp
image62
Olle är i högform
image64
Så även Micke och Melenie
image65
Trappuppgången har varit mer välstädad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0