Socionomprogrammet

Fick idag mitt antagningsbesked från studera.nu och nu är det klappat och klart, det blir socionomprogrammet på Socialhögskolan, Stockholms Universitet till våren och 3,5 år framöver. Känns riktigt bra måste jag säga.

Annars så är jag för tillfället hemma i Fagersta och ägnar mig åt tentaplugg, någorlunda i alla fall. Skulle nog behöva ha lite bättre diciplin, men i morgon då jävlar blir det plugga. Har även hunnit med att hälsa på Simon en sväng under kvällen, alltid lika trevligt. Han hade ett par fina fyllehistorier att dela med sig av. Trodde även att resultatet på förra tentan skulle ha kommit, skulle egentligen ha kommit för 1 vecka sedan. Mailade så läraren och fick till svar att rättningen var försenad. Inte allt för oväntat med tanke på att läraren var det sämsta jag har haft. Men men.

Nu är det dags för lite Champions Leauge fotboll!

Kommentarer
Postat av: Kungen

tack det samma :) fan vad vi är duktiga...

2007-12-11 @ 22:44:12
URL: http://larsson86.blogg.se
Postat av: Micke

Får gratulera!

2007-12-12 @ 15:04:38
URL: http://mikaelsjoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0