Party all the time

Sitter här och är otroligt laddad inför kvällens party, är något sjuk vilket inte hindrar feststämningen att infinna sig. Vid 8 tiden dyker Forrs och Jossan upp och även Strand med något anhang, så blir det lite förfest innan den riktiga festen som är i huset där jag bor, så inga längre förflyttningar krävs denna kväll. Dessutom har jag bästa partyhöjar låten, Danielle - La Poupee, techno när den är som bäst.

image60

Annars så har jag suttit och kollat igenom en massa gamla kort idag, det är fan bland det roligaste jag vet. Jag är nog ganska sentimentalt lagd. När man kollar på gamla kort så får det en att inse hur mycket roligt man har hunnit vart med om, Europaresor, Roadtrip, Grekland för att inte nämna alla galna fester. Har lagt upp lite nostalgikort på facebooken för allmän ånjutan.

Peace out

Kommentarer
Postat av: jessica

ja det måste ha varit någon helig ande dom skrev ordet KUK åt mig för jag skulle ju aldrrrrrrig göra det.

2007-12-08 @ 19:29:36
URL: http://jejejessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0