Lussevaka

Igår var det dags att ta upp en tradition från gymnasietiden, nämligen lussevaka. Slöt upp tillsammans med Malin, Martin och Folke och senare anslöt även Patte. Vi höll till i Martin och hans bands replokal där öl, glögg och Irish Cofee förtärdes och det lyssnades på och spelades musik. Var full fart från kl 5 på dan till 3 på natten. Oerhört trevligt var det. Framåt småtimmarna så hade vi ett litet lussetåg med mig som lucia i en dräkt anpassad för en 10 åring. Vart mer som en tvångströja än ett linne. Har tyvärr inga bilder att lägga upp från kvällen det får bli när jag kommer tillbaka till Stockholm. Idag så borde jag ha pluggat, men jag har varit bakis så det får bli plugga i morgon istället!

Fred ut

Kommentarer
Postat av: jessica

mm,,det är stört

2007-12-14 @ 18:15:06
URL: http://jejejessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0