Dygnsrytm

Jag har resonerat mig fram till att min dygnsrytm inte är den bästa, ena dagen går jag upp kl 8 för att den andra gå upp kl halv 1 vilket leder till att nästa dag jag ska gå upp 8 så har jag gått och lagt mig alldeles för sent, vilket leder till att jag blir jävligt trött. Men som tur var kan man ju sova lite efter skolan. Veckan har innehållit en hel del skola, 2 föreläsningar och ett seminarium. Intressant som brukligt, speciellt seminariet där vi diskuterade inställning till jämlikhet och välfärd. Det framgick ganska tydligt att det är en ganska stark vänsterprägel på sociologistuderande. Själv intog jag nog en position ganska långt åt vänster.

I måndags förärades jag sällskap av Micke, det obligatoriska sexpacket inhandlades och förtädes och allehanda diskussioner fördes med Cops i bakgrunden. Ett program som jag anser både underhållande och ganska förfärande. Min inställning till polismakten eller USA förbättras inte precis.

Har även fått uppdrag av en grek som vi träffade under våran skolresa till Aten att hjälpa till att översätta svenska sporttidningars reportage som har med Grekland att göra, speciellt eftersom Sverige möter Grekland i sommarens EM.

Är förövrigt ledig nu ända tills nästa lördag, då det är tenta. Vilket innebär att nästa vecka kan bli rätt seg med mycket pluggande. Men i helgen är det i alla fall party som gäller. Det anordnas jättefest här i mitt hus på forskarbacken på lördag, ska bli skoj att lära känna lite folk här i huset, känner fan knappt dom i min korridor.

Kommentarer
Postat av: Karin

hejhej!

2007-12-07 @ 09:05:47
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Kungen

tänkte just klaga på att du aldrig bloggar och så har du gjort det :)

2007-12-07 @ 14:55:52
URL: http://larsson86.blogg.se
Postat av: jessica

tänkte snarare på kuk

2007-12-08 @ 17:11:59
URL: http://jejejessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0