Utekväll

Igår fyllde Micke år, vilket naturligtvis var tvunget att firas. Så jag tog mig till Solna där vi svängde förbi bolaget för att inhandla lite öl, sen käk på McDonalds och vidare hem till Micke där ölen snabbt rann ner.
Sen var det dags att bege sig till Gröne Jägarn på söder, mycket trevligt ställe.

image11

Där drack vi några öl till, 19 kronor för en stor stark, billigt och bra. Sen tog vi mod till oss och anmälde oss till kareoken som skulle gå av stapeln. Själv valde jag "Bohemian Rhapsody", kanske inte det lättaste valet, vilket karoeke-killen påpekade. Men det gick hyfsat bra, kul var det i alla fall. Micke gick in på "Iris" med Goo Goo Dolls.
Efter gröne jägarn drog vi till nått ställe vid slussen, innans det var dags att åka hem. Väl hemma träffade jag på några italienare, så jag drog med dom ner till sjön. En sak är säkert, man pratar bättre engelska när man är full.
Sedan drog jag och två till, en spanjor och en australiensare hem till mig och drack upp min flaska med jäger, vilket ledde till en smärre baksmälla idag, men det är sånt som händer. Ikväll är det tveksamt om jag orkar göra nått, lutar åt att kika på nån film istället.

Kommentarer
Postat av: jessica

hörrudu min unge man. jag tycker det låter som du förtär alkohol alldeles för ofta och alldeles för mycket?

2007-08-25 @ 09:09:18
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Texas

Om jag ska kunna följa dina irrfärder i sthlm så måste du ju skriva vad ställena heter. vid slussen finns Debaser, after, skeppsbar, medusa och några fler...
Och det var alltså mitt systembolag du var på. Var det den söta system-tjejen ni handlade av? De brukar känna igen mig på systemet där.

2007-08-25 @ 15:25:17
URL: http://popetoteror.blogspot.com
Postat av: Jon

Jag vet ej vad stället vid slussen hette, jag var tämligen berusad.

2007-08-25 @ 15:27:10
URL: http://www.jormaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0